جوجه رنگی
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



جوجه رنگی

بازدید : 2440

 

 

کسی هم هست که از اینا نداشته باشه تا حالا؟؟؟

 

من عاشقشون بودم هنوزم دلم میخواد!

 

خیلی با نمک و دوست داشتنی اند....

ای جووووونم!! چه ناز خوابیدن...

 

 

اتفاق تلخی که اخرش واسش می افتاد...من همیشه خاکشون میکردم!

حالا بهم میگن باغ وحش باز کردی!!!خب چه کنم دوستشون دارم!!!



نظرات شما عزیزان:

✔☆✘✧♫...خانوم بلا...♫✧✘☆✔
ساعت20:12---13 شهريور 1392
وای من اصلن نمی تونم داشته باشم چون اگه یه وخ بمیرن دیوونه میشم
پاسخ:بابا .............. احساساتت تو حلقم خوشملم


مینا
ساعت14:14---11 شهريور 1392
سلام . اگه هرروز ببریشون حیاطی ، پارکی ، جایی ، هوای تازه بهشون بخوره دیر تر می میرن .

دختر خاله ی من قبلا یکی شونو داشت بعد رفتن مسافرت جوجه هم سپردن به همسایشون ، بعد که برگشتن دیدن مرده . همسایشون گفت : یه روز یادم رفت بیارمش تو حیاط مرد .

طفلک دختر خالم خیلی جوجش رو دوست داشت .
پاسخ:آخی!!!خب یکی دیگه میخرید


فاطی خانووم
ساعت21:25---9 شهريور 1392
من همیشه وختی جوجه رنگی میخریدم دو روز بعدش بال و پرشون میرخ بعدم سکته میکردن ! مال شوماهم مث بود عایا ؟
پاسخ:خو چی بسر این طفلکیا میاوردی خب!!!!


اشکین
ساعت19:30---9 شهريور 1392
کجا ؟



باو نرو بری گریه میکنما میدونم از خداته گریه ی منو در بیاری اما بازم ناراحت میشم نرو تو رو خدا
پاسخ:بدلیل مشکلات پیش اومده باید برم ....دیگه نت جام نیس


میلاد
ساعت17:02---5 شهريور 1392
سلام محدثه جان عالی بود به منم سر بزن بببین سایتم سبک شده ؟دمت جیز اجی
پاسخ:سوختم داداش ...خخخخخخخ اومدم


sherlock
ساعت14:50---5 شهريور 1392


bawa inake fayde nadaran

ya mimordan ya koshte mishodan
پاسخ:تو کامنت ها ببین بعضیا هم بزرگشون کردن


اشکان
ساعت14:41---4 شهريور 1392
منم از اینا داشتم 6 7 تا داشتم اما همشون میمیرن گناه دارن دیگه نمیخرم از اینا از پاهاشونم خیلی میترسم خخخ نخندی ها
پاسخ:خخخ ای بابا مرد گنده اگه میترسیدی خو واسه چی خریدی ههههههه


atefeh
ساعت13:31---3 شهريور 1392
من صورتیشو خیلی دوس دارم!

یه دونه قبلا داشتم توی بالکن میذاشتمش. از طبقه چهارم افتاد پایین مرد
پاسخ:آخی طفلکی


zhila
ساعت4:17---3 شهريور 1392
سلام اجی خوبی عزیزم شرمنده بخدا کامنتا

اصلانمیومد



اجی من دقیقا 7ازاینا داشتم

یه بارهمه روباهام میبرم خونه عموم میخواستم بگیرمشون یکیش زیره پام له شد مرد

آی محدثه نمیدونی چقد گریه کردم بقران قسم فقط هرکی اونجابودباورکنه اول دبیرستانم بودم

ایقده مسخرم میکردن

اسمش زری بود

هروقت یادش میفتم بخدا بغض میکنم خیلی بد زیره پام له شد
پاسخ:ای قاتل زری طفلکی رو له کردی


anahita
ساعت1:02---3 شهريور 1392
گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد





و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض





تا بیاید از راه





از خم پیچک نیلوفرها





روی موهای سرت بنشیند





یا که از قطره آب کف دستت بخورد





گاه یک سنجاقک ، همه معنی یک زندگی است ...




پاسخ:اره واقعا


anahita
ساعت1:00---3 شهريور 1392
برای ستایش تو
همین کلمات روزمره کافیست
همین که کجا میروی؟
دلتنگتم..
برای ستایش تو.
همین گل و سنگریزه کافیست
تا از تو بتی بسازم... عاااااااااااااااغا ج کامنتارو با سبز نده.با بنش یا قرمز بده
پاسخ:خو چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مسعود
ساعت22:34---2 شهريور 1392
سلام ابجی گلم

مرسی ک بهم سر زدی و نظر گذاشتی

من زیاد از این یکی ازفانتزیام ......خوشم نمیاد

اپ های جدیدت رو خوندم بسیارزیبا بود

بازم بیا پیشم

منتظرت هستم

فعلابای
پاسخ:سلام ممنون.......فانتزیش خوشمل بود که!


نامی
ساعت21:26---2 شهريور 1392
اجی من داشتم بچه ک بودم با اجیم رفتیم چشماشونو با سیخ کباب در اوردیم و بعدم کردیمشون زیره رخته خوابا


الان تعریف میکنمو ب کارم افتخار
پاسخ:خبـــــــــــــیـــــــــــــــــث!!!!!!!!!!!!!تو دیونه ای آآآآآآآآآآآآآآآآآ


lady
ساعت20:30---2 شهريور 1392
وای من از اینا داشتم سه تا خوشبختانه هیچ کدومشونو خاک نکردم هرسه تاشم بزرگ شدن دوتامرغ ویکی هم خروس





درود....
پاسخ:بابا خوشبحالت مامان مرغ خروس ها شدی دیگه ههههههه


شیدا
ساعت20:04---2 شهريور 1392
منمـ خعلییییییـ دوستشونـ دارمـ

خیلییییییـ خوشملنـ


نفس هستی
ساعت16:15---2 شهريور 1392
سلام خوبی بو بیا نظرتو بده آپم
پاسخ:اومدم عزیزم


mastan
ساعت16:03---2 شهريور 1392
در زمان خودش قتل عامي بود



خدا ميدونه چقدر از اين جوجه ها مردند اون زمان
پاسخ:اره طفلکیا


مرد همیشه آبی
ساعت14:52---2 شهريور 1392
آپم
پاسخ:اومدم


z.k
ساعت11:03---2 شهريور 1392
من کلا از اینا نداشتم

چون ازشون میترسم

ولی طوطی داشتم
پاسخ:طوطی که ترسناک تره!!!!!!!!!


raha
ساعت10:52---2 شهريور 1392






مترسک گفت:



گندم تو شاهد باش كه مرا فقط برای ترساندن آفریدند!



ولی من تشنه عشق پرنده ای بودم



که سهمش از من گرسنگی بود .





عاشق ...

یعنی کسی که

قلبش از چشمهایش می چکد ... !


پاسخ:خشنگ بود


raha
ساعت10:52---2 شهريور 1392
خیلی باحال بودن...............

ن اجی بد ترم شدم..........خدا بخواد ایشالا روحیه...........
پاسخ:ایشاله گلم


nazir
ساعت10:29---2 شهريور 1392
جالب بود اجی.....

البته وقتی میمردن من خاکشون نمیکردم!!!

میگرفتم طعمه ی گربه هامیکردم تا بتونم بگیرمشون!!!!!!!

فعلا....زت زیاد
پاسخ:نچ نچ نچ ........ ای خبیث


arezo
ساعت9:09---2 شهريور 1392
اخییییییییییییییی
پاسخ:اره واقعا اخی داره


ذاکر
ساعت4:49---2 شهريور 1392
این وبلاگمه.بهم سربزن.نظریادت نره. منتظرم.
پاسخ:باشه داداش مرسی


نفس هستی
ساعت2:18---2 شهريور 1392
منم کوچیک که بودم 4 تا داشتم 2 تاشون زنده موند و بزرگ شدن ولی فقط وقتی کوچیکن خوبن
پاسخ:خدا رو شکر بزرگ شدن اره کوچولو اند ناناسن


مرد همیشه آبی
ساعت1:56---2 شهريور 1392
اونجا که رفتن لای بخاری گرمشون بشه خیلی باحاله
پاسخ:اره خیلی نازن پاهاشونم بالا کردن ادم دلش میخاد له شون کنه از بس عزیزن....ههههه


نفس
ساعت1:33---2 شهريور 1392
ادم یاده... یعنی چی؟؟؟!!!!!!
پاسخ:شاید خاسته بگه ادم رو یاده چیزی میندازه...شایدم خاسته بگه ادم زیاده !!!!هههه چمیدونم!چطور؟؟؟


نفس
ساعت1:01---2 شهريور 1392
جان چقداینانازن منم خیلی دوسشون دارم ولی چون همیشه میمیرن ومنم ی عالمه گریه می کنم براشون بابام نمی خرن برام
پاسخ:ههههههههه...جیگرتو گلم دلت نازکه


reza
ساعت23:25---1 شهريور 1392
خیلی سخته به خاطر کسی که دوستش داری



همه چیز رو از سر راهت خط بزنی



بعد بفهمی



خودت تو لیستی بودی



که اون به خاطر یکی دیگه خطت زده...



افسوس!
پاسخ:افسوس....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج